Veckans topp tre

Här kommer topp tre bästa ögonblicken från den gångna veckan:

Nr3. Kompisbråka med Andreas i vårsolen.
Att få slåss lite och kalla varandra könsord är ett fantastiskt sätt att spendera en eftermiddag. Andreas blir så irriterad när jag springer över vägen eller hoppar på dom vita strecken på övergångsställena. Dagarna innan hade jag mest varit trött och seg så det var underbart att få skratta sådär riktigt mycket igen.

Nr2. Armkrok från Rödatorget vid två på natten.
Vi hade gett upp hoppet om att hitta klubben vi skulle till, alkoholen klingade av och det var svinkallt. Det gjorde inget. Moskva är vackert och Carmen och jag skuttade i armkrok och log.

Nr1. Pussad av gumma.
En gumma blev så glad över att jag och Andreas gav henne vår kundvagn att hon satte händerna runt mitt ansikte och gav mig världens finaste, mjukaste lilla gummpuss. Dev var mjukare än bulldeg, lenare än en persika och med en svag doft av Baily's. Med händerna runt mitt ansikte gratulerade hon mig på internationella kvinnodagen och önskade mig lycka och kärlek på fin mjuk gummryska.


Kommentarer
Postat av: Aндрея

härligt härligt :)

2009-03-09 @ 16:31:50
Postat av: Mattlo

aww!

2009-03-09 @ 17:56:34
Postat av: Andreas

Va? Är jag bara med på en av tre, och dessutom på sista plats? Klart att gurrepurren ligger etta men utan mina cravings för jorresmorre hade vi aldrig åkt marreshurre till storremarre verru. Så crerra mig merra!

2009-03-10 @ 08:05:21
URL: http://retrospektiv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0